smink special

jag använder själv detta smink;


jag använder dream matte mousse som foundation! jag applicerar med en foundation svamp som är triangel formad. TA INTE FÖR MYCKET FOUNDATION!!!!

man kan även applicera med foundation pensel.

man kan även applicera med fingrarna men det är bara ifall man måste! det blir fult, man får fel färg, det blir kladigt och hyn blir glansig. inte så snyggt om du frågar mig.

jag använder flera olika mascaror.



sen har jag en till fast rosa som jag inte vet vad den heter men fick den i julklapp av mamma o pappa. här är iallafall en mascara jag vill ha



jag tar alla mascaror en för en. asso jag tar först en o sen en så det inte hinner torka så mycket. sen blir det ju väldigt lätt klumpar. på mascara borstens ända eller vad man nu ska säga. längst fram på själva borsten iallafall. där kan det lätt fastna massa mascara.skrapa försiktigt bort det på kanten där själva mascaran är i när du inte håller på med den. haha, aja hoppas ni fattar!


just nu använder jag bara mascara och foundation. har inget puder just nu... men kommer snart att ha ett puder! man får nämligen med det i nästa nummer av frida! man får 2 i 1 typ;) bra tidning + puder! hoppas ni nöjer er med detta medellånga smink inlägg;) hahahhaha..



puss♥


Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0