Jag stör mig på...

Saker jag stör mig på(kände att jag ville skriva det):
  • Jag stör mig på folk som alltid skriver smileys efter varenda mening. Liksom, vad är meningen med det?
  • Jag stör mig på folk som har massa smileys på deras bilder.
  • Jag stör mig på folk som är wb.
  • Jag stör mig på folk som inte vet vad ordet "emo" betyder. För er som inte vet så är emo en förkortning på emotion. Alla människor har känslor eller hur?(eller ni kanske är robotar? :O) Som sagt det är ingen livsstil eller musikstil(punk/pop, rock, screamo, hårdrock osv) och absolut ingen klädstil(fashion core, gothic, gothic lolita osv).
  • Jag stör mig på folk som säger att dom är tjocka fast dom inte är det.
  • Jag stör mig på folk som inte låter andra vara som dom vill.
  • Jag stör mig på folk som lägger ner all sin tid på att bråka om en kändis, kalla folk saker, mobba andra osv.
  • Jag stör mig på folk som tror dom kan allt.
Det där är lite av vad jag stör mig på. Vad stör du dig på?
Det här är mina åsikter så varsegod börja med era korkade hatkommentarer.


Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0