And all I want to do is just go screaming in your face

USCH! BLÖÖ! Jag orkar inte åka till farmor och farfar. Det är inte kul för ett öre. Men ifall jag inte gör iordning mig fort, typ gör det i snigel fart så kanske dom låter mig vara hemma elelr så stannar alla hemma? :) Fast jag tror inte det kommer funka för då kommer pappa typ bära ut mig. Det borde typ finnas en lag om att barn _måste_ stanna hemma om dom tycker det är tråkigt. Haha, jag ska fan göra en sån lag! Eller att man kräver pengar om man inte vill följa med men blir tvingad? Ja, det låter ju bra! :D Uuuh.. Det här blev ett ointressant inlägg. Som typ alla mina inlägg då. Haha, men jag har ju inget att skriva om. Jag sitter liksom fast hemma. Det här kommer bli världens tråkigaste sommarlov.
Bara för att jag inte är på så bra humör så får ni 1 ur gullig gif på christofer. :D :love:


Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0