Just to find an escape from this town that was so mean to me. ♥

Fy på madde som köpte en iphone för 500 kr....
Hahah, men igår kom ju madde hem när jag var ensam hemma så hörde jag inte att det var hon som kom så jag var skit rädd och ba *Sitt stil och var tyst, sitt stil och var tyst* Haha. Sen fick hon inte upp dörren med en gång så jag gömde mig typ bakom soffan. Sen när hon kom in var hon helt tyst och efter typ 1 minut så skrek hon "HEEEJ!!!" -___- Gash.. Sen vart hon tvungen att visa allt hon köpt. Sen satte vi oss ute på trappen och bara pratade. Tror vi behövde det faktiskt. Vart iallafall en ganska grym kväll igår! :)
Jaja, nu ska jag äta frukost och kanske göra iordning mig om jag orkar...

Postat av: Johanna

Vill du fråga mig något?

Då kan du gå in på min frågestund som håller till här ----> http://jagalskarkossor.blogg.se/2011/july/fragestund.html#comment ! :)

2011-07-03 @ 18:55:49
URL: http://jagalskarkossor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0