10 juni 2011

har inte orkat blogga idag. det är därför min blogg har vart tråkig och inte updt. :c men kan ju berätta om dagen?
vi åkte först till kba sjukhus dom kollade mitt ben osv. sen sa hon att vi skulle komma tillbacka på måndag och så skulle dom se om det blir en till operation. och isåfall blir det på tisdag och då missar jag dom 3 sista dagarna. för på måndagen kommer jag nog inte tillbacka om jag nu ska opereras och på tisdag morgon ska jag opereras sen får vi se hu jag mår dagen efter. men tror inte att jag ska opereras för benet känns mycket bättre. men dom tror ju inte mig. men om jag nu ska opereras tänker jag slå närmaste doktor. -.- seriöst jag missar INTE den här skolavlsutningen. ååh blir så arg! jaja men nu blir det tv och sen mat tror jag. :]
Jag vill även säga grattis till mamma och pappa på deras bröllopsdag!

puss♥


Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0