fåret shaun.

fotograf: jag
eftersom att jag inte berättade om skoldagen kan jag ju göra det nu! :) inte så mycket att berätta om men ändå. först åkte jag och mamam o hämtade elin sen körde vi in, ehm.. sen fick jag 3583758 kramar? o.0  vi hade iaf spanska.(ann var dock inte glad att se mig. ;)) efter det var det so. vi hade vikarie och gjorde absolut ingenting. x) vi spelade några spel typ yatzy. kom på 2 plats. yes im gooooood. nej jag suger på det. xD sen var det svenska vi kollade på fåret shaun. jag och elin sjöng med och alla typ asgarv ade hela tiden. ja, våran klass är normal! ;) ludwig fick även damp skratt åt sitt eget skämt. jo men vi är normala! sen va det bamba fast jag orkade inte gå dit så följde med mollie in till musiken och lysnade på när dom övade till skolavslutningen! :D sen efter det skulle igentligen alla gå ner till bärckan men jag tyckte det var jobbigt att komma dit med rullstol så jag följde med in på sannas spanska lektion och satte mig vid hennes dator. ;)  jag gjorde världens bästa facerape också. azum. sen ringde jag mamma så hon hämtade mig sen åkte vi till bräckan och kollade lite på melodifestivalen! :) awesome dag. men nu ska jag säga till att mamma ska hämta glass. blev otroligt sugen på det just nu!

Postat av: Emilia

sv: Min sommar blir nog också lite random xD mke grönalund,kompisar och läger :D

2011-06-08 @ 22:05:48
URL: http://emshiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0