tack♥

synd att alla tror att jag verkligen gillar nån
men det gör jag inte
pratet jag hade med dig om en person, ändrade mig.
den dagen ändrade mig,
synd bara att ingen vet om det?!
man kan ju inte bara gå fram till en person som jag vet,
vet om det och säga att jag inte gillar han jag var kär i förut...
jag insåg först idag vad pratet vi hade gjort i mitt liv.
pratet med dig ElinLinneaLindvall har förändrat mig.
jag är glad över det du gjorde,
kanske inte då men nu.
jag älskar dig och det du gjorde.
tack för att du är den du är.
du gjorde mitt liv dåligt i några dagar.
jag mådde piss
och
du hade dåligt sammvete.
men idag kom jag på att du gjorde mitt liv bättre.
för jag förstod en sak som jag aldrig gjort förut.

tack. ♥



Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0