svar från frågestunden!

svaren:

vem hejade du på i melodifestivalen?
swingfly (:
Swingfly_large
hur gjorde du din design?
ehm ja,, ja gjorde som vanligt. (;
gör du gratis designs?
gör de bara till dom ja känner men ja kanske gör till nån annan oxå venne.
vilken mobil har du?
en rosa/vit sony ericsson Xperia x8(den suuuuuuger)
Tumblr_lat4nou0ib1qcpfiio1_500_large
vad vill du mest ha just nu(kläder,skor,mobil,smycken, osv)?
ja venne typ massa pengar(?)
vad dricker du helst?
cider el fanta
Tumblr_lhdz55pbef1qedc08o1_500_large
vilka är dina förebilder/idoler i kändis världen?
helt klart selena gomez och demi lovato! 2 sjukt gryma tjejer som gått egenom mke o klarat de.
Tumblr_liapsgcjlu1qcquu4o1_500_large
vad har du på dig just nu?
1 linne från fox en rosa kofta från bikbok o ett par mörk blåa jeans från H&M
kan du blogga mer om din stil?
ja bloggar om de ja känner för. så ja vet aldrig va ja ska blogga om när ja vaknar! men ska försöka komma ihåg det (;
vilken musik smak har du?
ja gillar typ allt el nästan iaf (aa'
Tumblr_li7n2ctdlp1qatfwpo1_500_large
varför åker du aldrig ner till stan eller nåt sånt med dina kompisar?
ja får inte göra de för min mamma. hon säger att ja e för ung för de. men har åkt in typ 3 ggr me kompisar endå. men kan då inte skriva de på bloggen eftersom min mamma läser den.
vad heter alla i din klass?
ojj ehm aja då va de la att börja (;
tjejerna:
mollie, emma, sanna, anna, johanna, elin, pernilla(ja), aun, ebba, ellen
killarna:
marcus, ludwig, sebastian, gabriel, simon h, simon f, samuel, oskar, niklas
vad använder du för smink?
ifall ja har allt på mig så e de kajal, mascara, foundation, puder, rouge, conceler
Tumblr_lhyej2kbnx1qfq7tjo1_500_large
vad använder du får hårprodukter?
faktiskt inga (;
vilka är dina favorit kläder i din garderob just nu?
de måste la vara mitt fox linne, mitt svarta linne från gina tricot, mina 2 färgglada koftor från bikbok, mina treggings från H&M och mina gråa jeans med skin på knäna från gina tricot. orkar inte ta kort på grejerna så aa(;
Tumblr_lc7bsaqaj31qf292no1_500_large
vem gillar du??
ingen faktiskt (aa'
där har ni svaren!


Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0