dagen!

hejj sötisar! nu kan ja berätta lite kort om dagen!
spanska - vi gjorde inte så mke den här gången heller! men vi jobbade i boken o sånt.
matte - vi bytte platser sitter bredvid sanna. ludde o simon h bakom, marcus o patrik framför. kul att ludde petar pennor i ryggen på mig o sånt o simon ba skrattar åt mig -.- hahahaha xd de gör ju fan skit ont när han petar pennor i ryggen på mig o kastar typ sudd el vafan de nu va på mig ahhahah xd
no - vi hade typ pro test grej på tobak,, kunde så mke o sånt... ;)
svenska - vi kunde inte filma för david va sjukt så vi typ jobbade o sånt
so - katrin fick damp som vanligt. vi typ jobbade om japan o de. så ska vi på klass resa till nåt ställe i gbg i typ maj el nåt :D
sen slutade vi ja, ellen o ebba gick hem till ebba vi gjorde iordning elins collage tills på onsdag. blev sjukt bra :) sen pkte ja hem o nu sitter ja här har gjort lite små saker under dagen men nu ska ja hjälpa ellen me sin header! :D
puss♥

Postat av: V - Smyckesdesign

allt bra med dig idag? :)

2011-03-21 @ 20:23:08
URL: http://viktorias.nu
Postat av: V - Smyckesdesign

gött :) jodå det är as bra med mig också ;D vad hittar du på nu då?

2011-03-21 @ 20:37:20
URL: http://viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0