I am running out of words

min bakgrund på datan just nu! :D  erkänn awesome?
haha såklart den är! :D men iaf, i skolan så hade vi först trä-slöjd. hähähä jag och johanna gjorde typ inget. vi bara satt där. ;) sen hade vi idrott. gick stora slingan med ellen och elin! sen var det musik. vi spelade nåt memori spel. sen åt vi efter det gick jag ebba, ellen och aun ner till centrum och va på en lekplats. :) sen gick vi upp till skolan. efter det hade vi elevensval. vi satt vid datan som vanligt. hahah. ;) sen åkte jag och mamma hem och nu sitter jag här. :) idag blir det väl att vara hemma. orkar inte åka nån stans, har sjukt ont i ryggen också.... *suck* jaja nu ska jag inte sitta här och klaga! puss♥

Postat av: lovisa

sv: jaha härligt : D

2011-05-05 @ 16:50:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha awsome ;) Gjort idag då?

2011-05-05 @ 17:25:01
URL: http://elinpps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0