DJ Got Us Fallin' In Love

hej alla söta människor där ute! kom hem för typ 1 timme sen har damsugat o sånt. ska väll snart få pengarna från mma(yy' om ja får de då. så nu ska ja lysna på musik, chatta me föölk och va inne på typ olika sidor!;D skulle vart me anna just nu men de gick inte för henne men kan ju berätta lite om dagen;

först kom ja till skolan alla kramades o sånt vanligt,, sen hade vi spanska vi gick typ igen nåt kapitel o jobbade typ lite me nån hörövning, sen hade vi typ ingen rast o efter de hade vi bög matte. vi skulle typ göra nåt diagram. emma gjorde vårat^^ hihiii,, gjorde ett me de blev fail så emma gjorde de! efter matten hade vi no, vi kollade på nån konstig film om vatten o sånt efter de jobbade vi typ lite. sen hade vi lunch. vi gick upp o kolalde på voleyboll. sen hade vi typ 10 min kvar på bamba tiden så vi gick in o åt lite, inte spec. mke eftersom de va sjukt blääigt. ;) efter bamba hade vi typ 10 min rast så vi gick typ runt;P sen hade vi svenska vi typ pratade hela lektionen om när hur o vad vi lärde oss saker. sen hade vi so,, ehm ja vi fick vänta typ 40 min innan vi fick gå o säga till en lärare. ifall en lärare kommer 30 min eller mer försent så slipper man lektionen men så e ju smedingeskolan en damp skolan så vi fick ha den sista lektionen i typ 30 min. sen slutade vi o nu sitter ja här;) ojjjj va lång texten blev! o; fick tydligen lust att skriva så mke(?) men nu ska ja gå så ni får ha de så bra!
puss<3


Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0