spongebob squarepants

hihii gomorgon söta ungar! ;) vaknade med en stor bländande sol i ögonen... *suck* hahahaha,, men vaknade iaf ordentligt med en gång. men fortstod sen att klockan bara va 8 -.-'' men gick iaf upp,, duschade, sminkade mig o sånt. kollade på svampbob fyrkant o sånt innan jag satte mig här :D hahaha ja e normal o sånt :)
Är ni med, barn? 

Aj-aj kapten! 

Jag hör er inte! 

Aj-aj kapten! 

Åhhhhhhh, vem bor i en ananas djupt i det blå? 

SvampBob Fyrkant! 

Gul och porös, absorberar som få? 

SvampBob Fyrkant! 

Jag varnar dig kompis, visst finns det en risk! 

SvampBob Fyrkant! 

Bob får dig att gapa precis som en fisk. 

SvampBob Fyrkant! 

SvampBob Fyrkant! SvampBob Fyrkant! SvampBob Fyrkant! SvampBoob Fyrkaaaant!
hahahhaahhahahahahahhaha xd cool text,, jaoo ;)  har inte så mke att skriva just nu så updt sen!
puss:love:


Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0