vill dit nu!

bild från föra helgen :)

hej alla! sitter vid mitt skrivbord och hör alla bilar på isen :( vill oxå vara där nu ju! längtar efter sommaren då rally crossen börjar igen! så sjukt kul :D btw, är det nån av mina söta läsare som läst boken "det är så logiskt alla fattar utom du" ? lånade den från biblioteket i fredags tror jag det var? hehehe såg även att 4 av mina lånade böcker är försenade, som tur e vet jag iallafall vad dom är! så ska nog lämna tillbacka dom på måndag eller nåt! men nu ska jag börja läsa lite( om jag inte fastnar vid datan då ;) )
(som ni ser har ja bytt ut 2 bilder till 1 bild på headern! om ni inte ser tryck F5)
puss:love:

Postat av: DANIELLA - photography & design

jag diggar verkligen bakgrunden du har på bloggen! (:

2011-02-27 @ 20:22:37
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0