skriver av mig.

du klagar o säger att ja gör fel

vafan gör inte du

du kan inte allt

du kan inte de du tror

ja har iallafall mitt självförtroende kvar

men ska du ta den me?

då finns de inte nåt kvar

då finns bara min kropp

ja kan ta smärta, ja kan ta sanning

du kan säga vafan du vill till mig men du får de dubla tillbacks

du fattar inte hur stark ja e i mig själv

du tror att ja går hem o gråter

du tror att ja inte kan ta din kommentarer

men tro mig du kommer få tillbacks

fan nästa gång du säger nåt

då ska du få känna hur de känns

känna hur de känns när man får en kniv i hjärtat

du drog ner mig

men nu står ja på fötter igen

ja klarar mer nu

du ska se

du ska se när du säger nåt nästa gång

du kan inte ha nåt liv för du lägger dig i mitt liv hela fucking tiden

lev ditt liv så lever ja mitt

de e fel person du kaxar mot

för du kan inte ta smällen du kommer få tillbacks

ja bryr mig inte om du inte kommer gilla mig mer

de e inte mitt problem

du får hata mig om du vill
men ja vet att du kommer klänga dig på mig om några dar igen
det är bara du som bryr dig
inte någon annan
så vafan låt mig leva mitt liv...

Postat av: viktorias - marks största blogg!

okej mysigt :) ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2011-03-12 @ 18:05:03
URL: http://viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0