I’m gonna love you like I’ve never been hurt before

fin bild på mig o syster igår ;)
kom hem från kolan asso ja orkar inte berätta så mke men iaf på spanskan gjorde vi inte så mke ja o johanna sprang ut från lektionen hela tden,, elin öppnade sina presenter o de :D sen på son så hade vi prov grejs på stormaktstiden! kunde faktiskt nästan alla. sen hade vi svenska ulle läste ja, sebbe o random gick ner t tempo för vi skulle filma där. vi filmade,, gick upp el ja o sebbe gick upp random e sjukt seg så aah... han va typ 50 meter bakom oss? o: sen va de bamba o så sen hade vi matte daniel fick damp på mig för att ja ringde johanna innan lektionen el aah typ ingen hade kommit in o vi hade inte börjat jobba så ja fattar inte vrf han fick damp -.- han ba "du har 2 val,, ja tar den el så lägger du ner den" o ja ba "om ja har den i fikan så ramlar den ut. så vrf kan ja inte få ha den på bänken?" o han ba "för den e på" ja ba "men ja använder den ju inte! om nån ringer t dig ringer inte du tbx då el?" o han ba "joo men lägg ner den i fikan!" o ja ba "men nej den ramlar ut o då får du betala en ny mobil t mig" o han ba "nej ja ska inte göra de sen sa ja att han störde alla o så stog han o stirra på mig o ja ba "men gå då!!!" så gick han! ahhahahahhaha :D sen gick ja o johanna runt skolan för annars skulle ja så han tro mig o.o sen hade vi klf,, vi betämde oss för att ha disco för 4-5 på bräckan o gällinge! mer än så kan ja inte säga eftersom vi inte vet än hur de ska va osv men när vi hängt upp lappar lite över allt så kommer ja kunna säga de :) men nu ska ja sätta mig vid tvn! vi syns sen.
puss♥


Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0