u must have this!♥

(nej jag kom inte på någon bättre rubrik, ok ok?)
hahahaha, kan man gör nåt mer än att älska honom? c:
igentligen skulle jag vart i skolan just nu. men vill inte. kommer liksom inte komma fram till vårat klassrum med rullstolen. så nu blir det tränning med krykor innan jag kommer till skolan. tänk 6 timmar med ett ben som är i 30 grader+krykor. jobbigt.... så får väl gå på krykor hela dagen idag. kul och sånt!  jaja får väl vara glad att jag inte har gips. x) Puss♥

Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen, så passa på att gå in och anmäl dig:)

Finns även andra tävlingar tex kan man vinna en jätte fin klockring eller en söt filt till barnet så kolla i vänsterspalten där de är länkade:)

2011-05-23 @ 13:16:16
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0