älskar dig syster.♥



take photographs, take all your memories.♥


Jag älskar dig syster. Folk har sagt att jag inte ska lyssna på allt du säger. Men vet du vad? jag bryr mig inte om dom. Det är tack vare dig! Du har lärt mig att jag inte ska lyssna på alla andra, om vad dom vill att jag ska göra. Att jag ska göra som jag vill och skita i alla andra. Har dom problemos med migos så får dom ha det. Alla syskon borde ha det som vi har det. För jag kan lita på dig till 110%. Du har fått mig att le, gråta, skratta och vart arg. Men ändå så älskar jag dig. För vet du varför?  Jo för att du är min syster. Min bästaste stora syster! Jag kan verkligen vara mig själv när jag är med dig.  Jag började tänka på hur jag ska klara mig utan dig en hel månad när du ska till Indonesien. Jag kommer dö. Ingen att prata med om precis allt. Ingen som har exakt samma skumma humor som du och jag. Ingen att prata med på kvällarna. Ingen syster som är med på jul eller nyår. Inget kommer vara det samma dom 4 veckorna. Men den chansen att åka dit, kommer du aldrig få igen, eller iallafall inte så billigt. ;)  Jag kan skriva flera rader till om dig. Hur fantastisk du är. Men, jag vet att du redan vet hur awesome du är! Älskar dig Madelene. ♥


Postat av: Anonym

www.myfellaan.blogg.se läs och kolla :)



fin blogg

2011-05-29 @ 22:22:45
Postat av: Anonym

www.myfellaan.blogg.se läs och kolla :)



fin blogg

2011-05-29 @ 22:22:45

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0