hej då spotify gratis! :(


cha cha! ;) haha nej men jag mamma och pappa har vatr ute och gått med tyson runt allatorp. eller jag åkte moppe! :D helt awesome, kom upp i 50 som högst. :) vi har ingen EU moppe det är en vanlig otrimmad moppe. icke EU moppar brukar köra runt 20-30. ;)  ndvjkgbdfsnbgfods   får damp på spotify... gratis grejen tar slut idag. och då får man bara lyssna 10 h per månad och 5 gånger på en låt. usch!! men mamma sa att hon kanske skulle köpa den för 49:- månaden imorgon! :) hoppas det.


Postat av: Ressi

sv: Haha nice ;)

2011-04-30 @ 21:47:26
URL: http://ressicool.blogg.se/
Postat av: Natalie Skogman

Hej! Jag har märkt att mina läsare har börjat rasa och jag har fått ett tips om att jag ska börja tipsa andra för att få upp dem igen.



Skulle du vilja gå in på min blogg och se om den intresserar dig? Om inte kan du väl säga varför och vad jag kan förbättra? Skulle vara tacksam för ett svar från dig! :)



//Puss och kram från Natalie "Nekopig" Skogman

2011-05-01 @ 10:03:09
URL: http://nattuchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0