Take back every word I've said, ever said to you.♥

fotograf: jag
Nu är jag tillbaka från sjukgymnasten och det gick väll hyfsat bra! :) Det var nog bra att jag tog en liten bloggpause igår eftersom att jag kom på flera kreativa tankar som tex måla. Vilket jag inte gjort på säkert 3-4 år. Iallafall inte friviligt. Ska visa bilderna sen. Ska baragå upp och hämta dom, berättade jag att jag kan komma upp till mitt rum nu? Sov där uppe för första gången på 6 veckor. Fantastiskt! Hade inte ens ont i ryggen efter att jag sovit där. Så nu innan det börjar bli för varmt där uppe kommer jag nog bo där! :D Idag ska jag försöka fixa ny header och byta bakgrund, tycker att den var irriterande så nu blir det bara vanlig färg tror jag. Men ska försöka fixa det nu. Ni får ha det så bra, TTYS.♥

Postat av: Anonym

TTYS?

2011-06-27 @ 18:46:28

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0