♥ Dag 15 – Mina drömmar.

•hmmm..... mina drömmar.... jag dag drömmer väldigt mycket men det är nog inte sånna drömmar dom menar. så ja antar att de e drömmar om va ja vill bli o va ja vill göra. jag vill bli fotograf som även jobbar som frisör,(men orkar inte utbilda mig till båda) jag vill även resa väldigt mycket till bland annat, spanien, canarie öarna(va där när ja va liten), italien, usa, england, frankrike, thailand osv. till väldigt många land som ni ser(; dock e de ju svårt att få pengar till allt men det ska nog gå endå! de tar vi då. nu drömmer jag bara♥ men asso annars drömmer jag om ett bra liv, o annat som  nästan alla drömmer om. för alla vill ju ha ett bra liv. right? •


Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0