♥ Dag 27 – Mina syskon.

jag har 1 syskon. min stora syster madelene.
hon heter madelene ohlsson och är 16 snart 17 år gammal. hon fyller år den 22/3.
hon har hjälpt mig genom mycket och jag älskar henne. visst vi kan bråka ibland men de gör ju alla syskon. det är inte ofta vi bråkar och om vi bråkar så bråkar vi i nån minut o efter 5-10 min är vi glada o allt är som vanligt(oftast) vi blir inte sura på varandra(väldigt sällan) vi blir bara irriterade på varandra. jag älskar henne och jag hoppas att hon älskar mig;) vi delar på nästan allt. kläder, smycken osv.
puss på dig madelene! älskar dig din korv(:


Postat av: madelene

pälskar dig me ska du veta :D hihi <3

bästaste & jobbigaste som finns men de får man väll på köpet ;) <3

2011-01-24 @ 00:59:34
URL: http://madeleneohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0