g o m o r g o n s ö t i s a r!♥

gomorgon sötisar! vaknade runt 10 nåt sånt mamma sa att ja skulle städa innan jag satte mig vid datan så gjorde det lite snabbt efter det gjorde jag frukost. havregrynsgröt,, intressant eller hur? intresse klubben antecknar! och nu har jag precis ätit klart och sitter här och skriver. ;) idag kommer det nog inte hända nåt. ska fråga mamma om vi kan åka ner till stan sen. ska se om jag hittar 1 par byxor och om jag har råd kanske jag köper nåt annat oxå?! hmm... aja vet ju inte ens om vi ska ner idag! annars ska jag inte göra nåt. hade lust att ha på mig mjukisar idag så sitter här med mjukis kläder♥ världens skönaste! :) de va ju ett intressant inlägg xd
men ni får ha de så bra!

puss

Postat av: AMANDAFOTO

sv; Men hur många bloggerskor/bloggare har inte det?

Jaja, förlåt då.. Jag ska fråga nästa gång..

2011-01-16 @ 12:45:53
URL: http://amandafoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0