sent inlägg.

gick in till madelenes rum runt 2 tiden och hämtade hennes och min data(min data från början men hon använder den mest nu eftersom jag har pappas data oftast.) så aah,, hur suttit vid datan sen 2 till nu då(: hööhöööö... klockan är 5 nu. men idag ska jag nog inte göra nåt. tror jag iallafall kanske ringer nån o frågar? aja, de tar vi då när alla e vakna;) hahahaha. och det är samma tråkiga människor som är inne på msn... nu ska jag göra nåt annat orkar inte blogga just nu tror jag iallafall;) det kanske kommer ett till inlägg om en stund? om typ smink? ja de va längesen ja skrev ett inlägg om smink!(: men då kanske jag bara börjar med inlägget nu fast det kommer upp under dagen sen. för ja ska ta kort om ja inte tänker fel! hahahaha. men ska göra nåt inlägg inom kläder, smink osv. 

bild sen i somras.


puss♥



Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0