SOMMARLOV!!! <3

så sant..
SOMMARLOV SOLEN LYSER KLART HIMLEN BLÅ VILL JAG NÅ NÄR JAG FÅNGAS UTAV VINDEN SOMMARLOV SKÖNA SOMMARLOV!! HAVETS VÅGOR SAKTA RULLAR IN O JAG KÄNNER ATT SOMMAREN ÄR MIIIIIN. SOMMARLOV GRÄSET ÄR SÅ GRÖNT HIMLEN BLÅ VILL JAG NÅ NÄR JAG FÅNGAS UTAV VINDEN SOMMARLOV SKÖNA SOMMARLOV!!
hahha, var bara tvungen. ^-^ nu har ajg sommarlov, skönt eller hur? :) jag och mamma ska till mormor och morfar sen nån gång underdagen och så ska vi se vad som händer mer. om jag inte skulle brutit mitt ben så skulle jag antagligen vara i kba om nån timma(vi har igentligen inte slutat men jag orkade inte följa med upp till idrotten och kolla när folk sjunger.)och sen skulle det vart schools out! där bla. kapten röd, ulrik munther mm är iår. ååh jag fattar inte att jag missar chansen att träffa KAPTEN RÖD?! helt sinnes sjukt... men jaja, det kanske kommer bra artister nästa år också? :) *drömmer att christofer drew är där* men nu blir det att bara njuta utav dom första timmarna på sommarlovet. :D


Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0