on your heart

fotograf: jag
tjenare mannen! ^-^
DET BLIR INGEN OPERATION! ååh så sjukt underbart! :) jag och mamma var ju på sjukhuset imorse och då började det knaka i knät(som det oftast gör i mina knän)så trodde jag att det skulle göra ont så jag sa aj. och dom kollade på mig och ja ba "Nej men asså jag menade inte det. det gör inte ont, alltså jag brukar säga det fast det inte gör ont." så började dom skratta. :c jaja, men det blir ingen operation vilket är super skönt! :) sen åkte jag och mamma ner till stan igen för madelene  skulle till polisen och ta pass kort. så när jag satt i bilen och vänade på dom så såg jag min no lärare leea komma från systembolaget. 0.o med skit mycket sprit osv. jag ba kom inte hit kom inte hit kom inte hit!!! fast hon gick in i sin bil. :3 observera att leea är typ 1000000 år? haha njem ne hon kanske är 57-69? inte riktigt men man kan tro att hon är typ 100. okej jag ska sluta prata om leea nu. damn, jag gjorde det igen. Dx sen åt jag och mamam och sen åkte vi hem. :3 fick även reda p åatt det inte är någon skola imorgon så det blir chill hemma då! :) men sen på onsdag är det skolavslutning! hur skönt som helst!


Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0