fail dag...

fail bild men aja
ska ta kort idag me min fuckade kamera för maddes batteri e slut,, har lixom inte orkat ladda de (;

min dag(orkar inte beskriva så mke detaljer men aja) ;
kom till skolan ingen hade kommit i min klass så gick runt med sanna en stund!
först hade vi spanska tråkigt som vanligt har inte så mke att berätta om spanskan,, sen hade vi typ ingen rast, så me en gång började vi typ son skit kul,, el inte... men aja vi hade nån cp vikarie som kastade ut samuel för att han sa knullanat till aun(hon heter kunlanat igentligen) o lixom han ba skojade så wtf(?!) svante hette han iaf han har damp så nu vet alla det :D sen hade vi svenska,, ja, bastin, david o random ska göra nån konstig film den ska heta "fjärås failigaste" el nåt sånt va de ;) vi ska filma typ som afhv(för er som fattar,, orkar inte förklara!) de gick inte så bra men aja hahahaa ;) vi orkar inte göra nåt manus el bild manus så ulle får typ damp på våran grupp men skit samma ;D tror att vi ska börja filma på fredag. vi har iaf redan ett klipp där markus hoppar upp på ett bord med 2 elever i 9an o 1 lärare sitter vid o börjar dansa :D dock är den bara 3 sekunder men skit samma (; sen hade vi bamba vi fick typ inte plats i bamba vi fick knöka in oss på ett bord så aah,, sen hade vi matte me cp björn. gjorde faktiskt 15 tal :D o de va sånna a,b,c,d osv frågor! sen hade vi klf ida o daniel va borta idag så vi hade en vikarie(ann) vi prata sjukt mke så dom som va tysta fick gå. så ja elin aun o anna fick gå först :D sjukt niice ju! så åkte hem 30 minuter för tidigt. skönt... o nu sitter ja här ;)
btw, nån rats kommer inte ihåg vilken men de va typ nu i slutet el nåt. elin tog bastins kepps o sprang iväg så bastin sprang efter. hehhe nu kommer de roliga;) bastin snubblade på min fot så ja snubblade på bastins fot sen snubblade han på mig o tappade byxorna ahhahahahahahha :D har inte sett  elin skrattat så mke sen ja berättade att *** hade ****** i ***! hahahhahahahhahhahahhahahahahahahaahha
puss<3

Postat av: Anonym

Gilla min outfit här; http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=80812

och så blir jag jätteglad.

Bara att trycka på tummen upp under bilden.

Puss & kram, jag hoppas du kan göra detta för mig!:)

2011-03-09 @ 19:34:51
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0