min historia

ni kanske skulle vilja läsa om mitt liv för en gångs skull så kan ni ju låtsas att ni känner mig iaf!
oke by ~KataI23 on deviantARTTangled thoughts from a troubled mind
jag föddes den 22/9-1998 på natten klockan 02.16. ja skulle heta pernilla från första början så samma år den 20/12 döptes ja hemma i storarummet. mina fadrar är emelie och therese som ja tyvär inte har kontakt me längre. sen levde ja mitt liv i 3 år sen hände de nåt igen när ja va 4 åkte vi till canarie öarna nån av dom va de. vi va där i 1 vecka tror ja,, kommer fortfarande ihåg lite där ifrån. sen började ja skolan när ja va 6 år. ja fick en fader. johanna palm,, ja blev mobbad, sparkad på, misshandlad helt enkelt. i 1an va de precis samma sak men min fader johanna flyttade till tyskland. i 2an ungefär samma sak, i 3an nästan lika dant. i 4an vågade ja äntligen stå upp för vem ja e o säga emot. i 5an vågade typ ingen säga nåt om mig. jag blev starkare nu när ja går i 6an mobbas ja inte. de e dock 1 som alltid retar mig men de hon säger e bara patetiskt så ja tar inte de som mobbning. dock kan de blir för mke ibland men ja ska säga emot nästa gång du säger nåt. de e bara de att ja aldrig orkat säga emot,, de har blivit för mke. just nu är mitt sjukt dåligt. inget funkar som de ska men ja ska komma på fötter snart. tror ja...
shattered dreamsYOU ARE NOT COOL
stå upp för vem du e! ingen är perfekt men du är det i mina ögon♥
de e mitt livs historia i förkortning!


Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0