Cause you’re number one on my wish list, baby♥

kom hem från skolan för ett tag sedan. först hade vi so. blev klar med "om 10 år" pappret! den blev faktiskt ganska grym! ^^ hähä.. men sen hade vi svenska. vi skulle redovisa men jag hann inte göra det. så ska göra det på måndag tror jag. (hoppas att hon glömmer bort det) sen åt vi. efter det hade vi no. provet gick sådär.. ;/ vi hade 15 frågor men har nog rätt på kanske 5-9 utav dom(?) :/ visste inte vad det var vi skulle träna på så kunde ju inte allt! men det fattar ju inte hon. men iaf sen hade vi engelska. vi gjrde nån robin hood hörövning sen redovisade sanna och ebba sin svenska grej. men jag sa att jag inte var klar hehe. ^^ så får väl göra det på måndag! sen slutade vi och vi åkte hem! :) om nån timme kommer madelene och per hem. får väl städa mitt rum nu... jaja vi syns sen!
puss♥

P.S. nu drar jag och mamma ner till stan! updt när vi kommer hem! :) D.S.

Postat av: Therese

Bara bra

2011-05-09 @ 23:08:22
URL: http://browntess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
är du en stalker?

E-postadress:

din blogg

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0